1992 óta foglalkozunk csatornával, duguláselhárítással – ez a hivatásunk.
Ügyeleti telefonszámunk
30 396 2922
Elköteleződésünk
Gyorsabban a jót és mindig jobban!
Minden gyorsszolgálati feladat, jelenség más. Mások az elvárások, a szabályok, más a megvalósítás, a műszaki-szakmai szempontok, és az elszámolhatóság is eltérő. Ezért figyelünk és tekintetbe vesszük az ügyfél jelzéseit, igényeit, lehetőségeit. Célunk az örök ügyfél!
Fejlődünk és fejlesztünk, a sort magunkon kezdjük
Ez a felelősség lehetőség, hogy jót cselekedjünk az ügyfelünknek, partnereinknek, a környezetnek, hogy minél gyorsabban minél jobb eredményt hozzunk létre minél hosszabb időre a ránk bízott feladatból.
A víziónk, a jövőképünk
Maradunk továbbra is a jobb, az elismertebb a szolgáltatók között.
Nekünk jobban kell tudnunk, hogy az ügyfelünknek mi mindenre lehet szüksége a jobb, élhetőbb életéért, mint neki magának, mert az ő vészhelyzetében találkozunk vele legelőször.
Naponta az ő helyzetéhez hasonló gondokkal találkozunk, amibe ő ma először került bele.
Ezért kötelességünk az ügyfelet felvilágosítani, hogy a pillanatnyi állapota milyen következményekkel járhat. Ez a tapasztalatátadás jóval nagyobb segítség számára a konkrét fizikai cselekvésnél, amit leszámlázunk.
Ezért figyelünk arra, hogy megismerje a saját szituációjában a megelőzési módokat. Ettől az icipici odafigyeléstől a látásmódja is megváltozik, és az élete is kiegyensúlyozottabb, boldogabb tőle.
Kicsik vagyunk, de a leggyorsabbak
Nem várunk más segítségére. Eredeti ötletekre épülő értékteremtő folyamatokat valósítunk meg előrelátóan, kezdeményező rendszerben.
Tudjuk, hogy hogyan kell szembenézni egy-egy problémával.
Majd felmérjük a cselekedeteink következményeit.
Megvizsgáljuk, hogy milyen kockázatokkal járhat az egyik vagy a másik döntés meghozatala a megválaszolandó helyzettől függően.
Ezzel újulunk meg naponta, és ettől maradunk az éles piaci versenyben az élen.
A gondolatainkkal, a szavainkkal, a cselekedeteinkkel a hosszú távú jövőt szolgáljuk.
Az ügyfelünk a közös ügyünk másik fele, ezért csak együtt, egységben közösen hozhatjuk létre a jó megoldást
Elkötelezettek vagyunk az emberek, a munkatársak fejlesztése mellett.
Naponta új problémákra újabb és újabb megoldásokat találunk ki, ettől fejlődünk.
Attól, hogy a tudásunkat, tapasztalatainkat átadjuk az ügyfélnek is, ettől nem leszünk kevesebbek, hanem az ügyfél a saját környezete ismeretét növeljük, ami megalapozza a hosszútávú jó kapcsolatunkat.
Életünk végéig folyamatosan tanulunk és tanítunk.
A másik emberbe fektetett idő, energia, tudás valahol mindig megtérül.
Folyamatosan fejlesztjük a szervezet erőforrásait,
hogy az egymásért és az ügyfélért elkötelezett munkatársak hatékonyan szolgáljanak.
Ezzel támogatva az ügyfél sikerességét, a közös célok elérését.
Ugyanis a közös cél a probléma megszüntetése – lehetőleg minél hosszabb távra.
Megkérdezték: MIÉRT PONT EZ A CÉG?
Ügyfeleink válaszaiból kiemeltük a lényeget:
Azért, mert
a legjobbat akarja az ügyfelének: ma a holnapot.
Alaposan felkészül minden egyes szolgáltatására, előrelátó.
Ő maga találja ki, gyártja le a legpraktikusabb szerszámokat, nem pedig másokat követ.
Értékteremtő, a legjobbat hozza ki az ismételten működő rendszerből.
Jót tesz és kipróbált gyakorlatokkal rendelkezik.
Folyamatosan fejleszti az embereit.
Az ügyféllel mindent előre megbeszél
Úgy szolgáltat, hogy kiérdemelten minta maradhasson a többi szolgáltatónak is.
Korrekt.
Adnak a szavára, megbízható.
Megállapodik az ügyféllel és a megállapodást betartja, de inkább meghaladja.
Lehetőséget ad minden hozzáfordulónak a jobb életre, amit be is gyakoroltat.
Felelős partner
a tudásával, a hozzáállásával, a szorgalmával akár a feladathoz, akár az ügyfélhez: lépéselőnyben van.
A szolgáltatása élményszámba megy, látszik rajta, hogy szereti azt, amit csinál.
Megtervezi minden mozdulatát, mondatát a létrejövő új érték teljesüléséig.
Ismeri, betartja a műszaki, szakmai elvárásokat.
Csak ha száz százalékig elégedett az ügyfél, akkor ír munkalapot, akkor számláz.
Figyelmes, törődő, gondoskodó.
A tanácsai az adott helyzetre speciális és egyedi, az adott ügyfélre és a körülményeire szabott.
Öncélúsága az ügyfele sikere, az ő boldogsága az ügyfél elnyert tisztelete és a barátsága.
Gyorsszolgálat ügyelet
30 396 2922
Tiszteli és megbecsüli a versenytársait, a konkurenciát
Egyre több konkurenciáról, versenytársáról tudja, hogy mi a specialitása, mi a fő tevékenysége, miben kiváló. Akkor azt a versenytársat bátran ajánlja.
Ha valamelyik versenytársról rosszat hall, ugyanúgy megjegyzi a nevét, de az ő adatait megtartja saját magának. Ugyanis a rosszat hamar megjegyzik. Miért okozna gondot annak, aki valamit elhibázott. Lehet, hogy már régen kijavította ezt a hibát, csak azt már elhallgatta az, aki a rossz hírt közölte.
Úgy viszonyult egy rosszul kivitelezett munkához, hogy „biztosan rossz napja volt a szerelőnek” és rögtön automatikusan kijavította, amiért nem várt el egy köszönömöt sem, természetesnek vette a segítséget.
ÜGYFÉLVÉLEMÉNY
Imádom, hogy figyelnek a DugiGyuszi munkatársai arra, hogy tisztán dolgozzanak, ne legyen még munka közben sem piszok. Hogy nem kell utánunk kitakarítani, nem kell másfajta szakembereket felkeresni, mert visszaállítják a megszokott rendet, a tisztaságot az otthonomban, ezt nagyon szeretem. – H. Franciska
További vélemények >>
Gyorsszolgálat ügyelet
30 396 2922